Dobrý imidž by mal byť spoľahlivý priateľ. Mal by vyjadrovať osobnosť a ladiť s jej štýlom. Mal by odzrkadľovať osobnosť zvonka ale i znútra.

Slovo imidž sa celkom často skloňuje. Imidž je obal, ktorý predáva. Imidž je súlad vizuálnych z neverbálnych znakov, tónu hlasu a držaním tela. Imidž nie je štýl.

Imidž = odkaz

Dobrý či vhodný imidž nám pomôže napniť ciele. Zohráva totiž až 30% možného úspechu. V profesionálnom či súkromnom živote. Svojím zjavom vždy tlmočíme akýsi odkaz. Je dobré si tento odkaz dobre naplánovať  a zladiť s našimi cieľmi, lebo len vtedy bude hodnoverný. Farby a ich kombinácia vyjadrujú tiež psychologický význam. Mali by sme v nich dobre vyzerať. Tiež ich správne skombinovať. Dôležité je siahnuť po správnom strihu, materiály a aj po potlači. Zladiť s krivkami postavy a tiež osobnosťou.

Imidž a kariéra

Pri budovaní kariéry by malo tiež záležať ako nadstaviť vlastnú osobnú marketingovú stratégiu pri vytváraní jedinečnej osobnostnej značky, ktorá je jasná a veľmi osobná. 

Predajte sa ako obľúbený tovar

Imidž nie je o drahých značkách.  Dobrý imidž by mal sprevádzať osobnosť. Ladiť komplexne. Mala by to byť jasne naplánovaná stratégia zladená s cieľmi a očakávaniami. Nemalo by sa nič podceniť. Vieme, že častokrát rozhoduje pri kúpe určitého tovaru obal, praktičnosť, forma zabalenia, farebnosť či tvar. Prečo sa neriadiť rovnakým pohľadom pri predaji svojej značky/seba tými istými princípmi? Veď princíp predaja, úspechu či dopytu je úplne rovnaký. Stačí len prispôsobiť individuálnym znakom, ponuke.

Imidž je prvý dojem

Imidž nie je nanič. Nemal by pôsobiť rušivo, aby neodpútal pozornosť od podstaty veci v danom momente. Imidž by mal byť dobrý sluha a nie zlý pán. Imidž nie je len oblečenie. Je aj o vystupovaní, forme komunikácie, intonácii, gestikulovaní či držaní tela. Samozrejme prvý dojem je neverbálny. Je veľmi dôležitý, preto je prvý. Robí veľa. Pozitívne či negatívne. Vie zavážiť a veľmi ovplyniť. Niekedy žiaľ aj rozhodnúť. Vhodný a dobrý imidž by mal byť flexibilný pri zachovaní vlastného štýlu. Nejde len o kariéru.  Nech to bude formálna verzia, spoločenská alternatíva či voľnočasová aktivita mali by ste sa v ňom cítiť dobre. Byť sami sebou, nebyť niekým iným  ale skôr vyladiť či vycibriť vlastný štýl a predať svoj talent či zručnosti. Dobrý imidž by mal byť priateľ, ktorý nikdy nesklame.

Chcete pomôcť vyladiť či vytvoriť váš imidž? Pozývam vás do mojej členskej zóny, kde nájdete prémiové, inšpiratívne a edukatívne videá a články. Prípadne si rovno vyberte z mojich služieb.