Dobrý imidž by mal byť spoľahlivý priateľ. V jeho spoločnosti by ste sa mali cítiť dobre. Mal by sprevádzať osobnosť a ladiť s jej štýlom. Nie je o veľkosti peňaženky. Mal by korešpondovať s vnútrom a cieľmi. 

Slovo imidž sa v poslednej dobe skloňuje často. Asi už prišiel ten čas, keď nadobúda celkom silnú mienkotvornú hodnotu. Čo to ale vlastne je? Aká je jeho definícia? Možno žiadna a možno jasne daná. Za prvé minimálne vieme, že obal predáva. A to nielen čokoládu Milku. 

Ísť na pohovor, už nestačí len skvelý životopis s neskutočnými skúsenosťami nazbieranými za posledné dva životy. Je to už aj o tom ako sa oblečiete. Totiž tým viete prejaviť, či vám skutočne záleží na tom získať TO miesto, tiež aký máte postoj voči sebe samému ale tiež či váš zovňajšok ladí s vaším vnútrom.  Okrem iného či sa viete zladiť s firemnou kultúrou a politikou konkrétnej spoločnosti. Sú rôzne prostredia. Kreatívne, formálne, biznis a tiež veľa závisí od pozície. 

nohavice bluzka styl kombinacia         must have kabat styl

Pri budovaní kariéry by malo tiež záležať ako nadstaviť vlastnú osobnú marketingovú stratégiu pri vytváraní jedinečnej osobnostnej značky, ktorá je jasná, výnimočná, iná aj bez slov. 

Ak je imidž len o drahých značkách a ich prezentovaní, to asi tá správna cesta nebude. Takýmto spôsobom osobnosť príliš veľa neponúkne. Vo finále bude pôsobiť akurát lacno. Ak sa snaží upútať výlučne týmto štýlom pozornosť bude to skôr na škodu. Dobrý imidž by mal sprevádzať osobnosť. Ladiť s jej vnútrom a cieľmi. 

Imidž nie je nanič. Mal by dôveryhodne pomôcť pri budovaní kariéry. Ale tiež zohrávať dôležitú úlohu v tom osobnom živote. Nemal by pôsobiť rušivo, aby neodpútal pozornosť od podstaty veci v danom momente. Imidž by mal byť dobrý sluha a nie zlý pán. Imidž nie je len oblečenie. Je to aj o vystupovaní, forme komunikácie, gestikulovaní či držaní tela. Samozrejme prvý dojem je neverbálny. Ten robí veľa. Pozitívne či negatívne. Ten vie zavážiť. Niekedy žiaľ aj rozhodnúť. Vhodný a dobrý imidž by mal byť flexibilný pri zachovaní vlastného štýlu. Nejde len o kariéru.  Nech to bude formálna verzia, spoločenská alternatíva či voľnočasová aktivita mali by ste sa v ňom cítiť dobre. Byť sami sebou, nebyť niekým iným  ale skôr vyladiť či vycibriť vlastný štýl, čo máte radi. Dobrý imidž by mal byť priateľ, ktorý nikdy nesklame.

Chcete sa dozvedieť aký je ten váš imidž? Či treba niečo vylepšiť alebo len rozvinúť? Stačí napísať či zavolať. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*
*