imidz konzultant poradenstvo

 

Osobný štýl nemusí byť až taký samozrejmý. Imidž konzultant vie identifikovať. Etiketa na každý deň a pre každého. Úloha fukčného šatníka môže byť rutina.

 

Imidž konzultant je profesionál, ktorý pomáha docieliť zlepšenie imidžu klientov v osobnom či profesionálnom živote cez vonkajší vizuál, správanie a komunikáciu.

 

Imidž konzultant by mal byť expert v marketingu a v móde. Učí klientov ako zlepšiť svoj imidž na spoločenské príležitosti alebo na dosiahnutie svojich cieľov. Nielen jednotlivci ale tiež spoločnosti môžu byť klientom imidž konzultanta.

Imidž konzultant prevedie klienta cez process vyhodnotenia životného štýlu, identifikuje úlohy a ciele  a potom odporučí úrovne obliekania v rozdielnych situáciách za účelom vytvoriť nevyhnutnú komunikáciu v podmienkach authority, stability, dôveryhodnosti  a dobrého pocitu.

Nielen politici a ľudia na čele spoločnosti môžu mať svojho imidž konzultanta. Je to služba štandardná tak ako ísť ku kaderníkovi či na kozmetiku alebo si najať osobného trénera.

 

5 dôvodov prečo potrebujete imidž konzultanta

  1. Oblečie vás pre úlohy a ciele na vytvorenie správnej komunikácie cez oblečenie, vonkajší viuál

Oblečenie je silný komunikačný nástroj. Správne kombinácie podľa príležitostí. V súlade s osobnosťou s jej štýlom a náplňou dňa môže veľmi ovplyniť dosiahnutie očakávaných cieľov. Dôležité je získať taký visual, ktorý nebude rušiť a odpútavať pozornosť od naplánovaných cieľov. Napríklad ak niekto prednáša, aby sa nestalo, že bude sa viac analyzovať jeho visual ako podstata toho čo hovorí. Cez nerušivý visual sa získava tiež dôveryhodnosť. Bez dôvery to predsa nejde ani u lekára, ani v banke, jednoducho ani v partnerstve!

2. Oblečie vás podľa typológie postavy, vyberie kombinácie osobných farieb a vyberie ideálnu kombináciu

Vychádza z presných pravidiel, zadefinovaných analýz. Áno aj móda, ktorá je skôr kreatívna a vynaliezavá, má presné vzorce, ktoré vedia vytvoriť dokonalý stajling. Je tu päť štandardných typov postáv, z ktorých sa odvodzujú kombinácie. Platí to rovnako pre ženy a tiež pre mužov. Veľa ľudí o tom nemá vedomosť. Imidž konzultant vie identifikovať váš typ postavy a odporučiť ideálne možnosti so smerovaním na potlačenie negatívnych bodov a vyzdvihnutie pozitívnych na vytvorenie atraktívneho imidžu. Ide o nadstavenie vyváženej siluety a ideálnych farebných kombinácií. Vychádza sa z metódy, ktorá sa začala silne využívať ako vstúpili farby do kinematografie. Takzvané priateľské farby by mali byť v blízkosti tváre, lebo splynú s podtónom pokožky a naopak tie iné by mali byť skôr v spodnej časti postavy. Potom je to tiež o ideálnych kombináciách, ktoré by sa mali personalizovať, lebo každý sme jedinečný a originálny. Jeden vyzerá v niečom úžasne a druhý zas v niečom inom.

 

typologia farby analyza poradenstvo 3. Zakomponuje osobný štýl do obliekania

Veľa ľudí našli samých seba nespokoných so svojím vizuálom. Prípadne už dostali zopár rád od iných “odborníkov”. Ak nie je zakomponovaný osobný štýl, nespokojnosť s vonkajším vizuálom bude pretrvávať a len bude naberať na intenzite. Každá osobnosť má osobný štýl, ktorý si jasne neuvedomuje. Dobrý imidž konzultant má vedomosti a náradie či prostriedky na identifikovanie osobného štýlu každého jedinca. Vie odporučiť riešenie v obliekaní, ktoré zahŕňa všetko na vytvorenie autentického imidžu. Každý máme svoj osobný štýl. Niekto má rád volány, niekto kvetinovú potlač, niekto čierno-bielu kombináciu. Dobrý imidž konzultant vie osobný štýl rozvinúť, posunúť vpred. Priniesť nové inšpirácie, pestrosť a variabilitu samozrejme pri zachovaní vlastného rukopisu. To je veľmi dôležité. Lebo len vtedy to bude mať význam, prínos či úspech. Spokojnosť a šťastie klienta je zásadné.

4. Nakúpi oblečenie v súlade s rozumným nakupovaním

Keď príde na nakupovanie, cenovej dostupnosti, je to veľká záležitosť a ľudia často nakupujú impulzívne a potom ľutujú kúpu. Mnoho ľudí trpí syndrónom nakupovať vela oblečenia a potom ľsa sťažujú, že si nemajú čo obliecť na dôležitú príležitosť či stretnutie. Zručný imidž konzultant vedie klienta ako vybudovať šatník s možnosťami kombinácií, cenovo dostupných produktov alebo v súlade s budgetom. Po vyhodnotení a zanalyzovaní klientovho  šatníka vytvorí funkčný a efektívny plan nakupovania v súlade s úlohami, cieľmi, typolģiou postavy, farebnej analýzy a osobného štýlu. Imidž konzultant môže tiež asistovať pri nakupovaní oblečenia a doplnkov. Pômože vybrať potrebné kúsky na vytvorenie funkčného a zladeného stajlingu. Šatník by sa mal skladať z takzvaných základných kúskov, ktoré sú nevyhnutné pri tvorbe autentického, praktického a rozmanitého vonkajšieho vizuálu, inak povedané dokonalého imidžu.

nakupovanie, klient, spolu, poradenstvo

 

5. Vhodná reč tela a etiketa sú základom ideálneho spoločenského správania

 

Móda je tiež neverbálna komunikácia. Svojím imidžom, vzhľadom, vonkajším vizuálom komunikujeme aj bez slov. Reč tela je jeden z najväčších faktorov pri vizuálnej komunikácii a imidž konzultant vie poradiť, naladiť vhodnú reč tela na základe úlohy a príležitosti. Etiketa je veľká a dôležitá čast pri tvorbe imidžu. Korektná etiketa v biznise a pri spoločenských príležitostiach je dlhá a nevyhnutná cesta pri vytváraní silného a dôveryhodného imidžu. Šikovný imidž konzultant prevedie klienta cez primeranú etiketu, či už je to stolovanie, firemen stretnutie alebo akákoľvek naskytujúca príležitosť. Veľa faktorov závisí od náplne dňa a štruktúry firemnej kultúry.

 

 

Využitie služieb Imidž konzultanta môže mať rovnakú pravidelnosť ako návšteva kaderníka, kozmetiky, športového zariadenia. Dlhodobá spolupráca môže pomôcť vytvoriť funkčný šatník, plánované a efektívne nákupy, poradenstvo na pravidelnej báze podľa potreby, spoľahlivosť, šetrenie času a tiež peňazí. Pomôže efektívne manipulovať s  časom, aby sa klient mohol sústrediť na jeho vlastné pracovné či spoločenské priority. Jednoducho povedané, nemusí stáť pred šatníkom a zvažovať čo si má obliecť, ako to skombinovať a či v tom bude vyzerať dobre v súlade či už s firemnou kultúrou, etiketou alebo očakávaniami.

 

 

 

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*
*