MENU
logo-mini

Zdielajte

BEZDEDA BEZ VKUSU

Ísť do spoločnosti alebo na nejaký večierok znamená tiež príležitosť ako sa lepšie obliecť. Nie tak bežne. Viac si dať záležať a tiež užiť si samého seba inak. Oblečením prejavujeme úctu nielen voči sebe samým, ale tiež spoločnosti v ktorej sme alebo do ktorej sa chystáme. Niekedy je na pozvánkach označený dress code, ktorý to celé uľahčuje. Minimálne vieme si preložiť čo je vhodné a čo nie. Podľa toho potom hľadáme vhodnú alternatívu. Sú aj situácie, keď ten dress code nie je oficiálne zadefinovaný, ale ide o spoločenskú večernú príležitosť. Trefa do čierneho bude určite niečo, čo bežne nenosíme. Jednoducho si to užiť a byť oblečený trochu inak, slávnostnejšie či krajšie. Proste sa decentne vyparádiť!

Tomáš evidentne na to kašľal. Je to tak strašne bežné, že to nie je vkusné ani na obyčajný deň. Navyše ešte je aj pokrčený. Nemusí každý vedieť sa dobre obliecť, ale aspoň sa opýtam odborníka, ktorý sa budovaním imidž druhým živí. Navyše on je spoločensky známa osobnosť. Tak trochu sa od neho aj očakáva, že by mal reprezentovať a byť “in”. Jednoducho byť dobre oblečený. Samozrejme pri zachovaní svojho štýlu. Navyše čo je pre mňa veľmi zlé, že takto prejavil úctu voči samotnej televízii. Bola to biznis party Televízie Markíza na uvedenie a odprezentovanie nových projektov na rok 2018. Kde bolo samozrejme aj kopec médií a novinárov. On vznikol vďaka tejto telvízii a o to viac by si mal dať záležať na svojom reprezentatívnom vzhľade. Teda aspoň na tento typ iventu. Ale je to môj názor. Ja som si svoju mienku vytvorila. Asi by som si ho na spoločenskú akciu ako hosťa či umelca neobjednala! Oblečením prejavujem úctu voči nielen sebe samým, k druhým ale tiež k danej situácii, udalosti, príležitosti či iventu. Hovorí sa tomu tiež imidž alebo mať dobrý vkus či cit zladiť sa so svojím vnútrom, emóciou a danou príležitosťou. A to nás, či sa nám to páči alebo nie, predáva! Tak ako čokoládu Milku obal ako Coca Colu emócia, tak nás to oblečenie. Teda jeho forma. To ako pôsobíme, vyzeráme je totiž okamžitý neverbálny odkaz. Príležitosť verbálne komunikovať dostaneme až neskôr. Imidž preto nie je nanič!

pozrite si tiež verziu na topkách http://www.topky.sk/se/100457/Modne–s-hity